Ekonomické služby
Přehled ekonomických služeb

V této oblasti nabízíme pomoc v následujících bodech:

  • vedení podvojného účetnictví dle platných předpisů
  • zpracování roční uzávěrky
  • zajištění registrace na finančním úřadu
  • zpracování všech potřebných daňových přiznání
  • uzavírání dohod o provedení práce
  • vystavení potvrzení o příjmu zaměstnancům
  • mzdová agenda, vč. spolupráce se zdravotními pojišťovnami
  • vyúčtování daně vybírané srážkou podle zvláštní daně
  • vyúčtování daně z příjmu fyzických osob ze závislé činnosti
  • příprava podkladů pro vymáhání nedoplatků, případně úroků z prodlení
  • zpracování předpisů plateb pro jednotlivé vlastníky
  • zpracování kompletního vyúčtování pro jednotlivé vlastníky, následné stanovení záloh
  • vystavení potvrzení o příjmu z pronájmu společných částí domu pro jednotlivé vlastníky
  • zajištění plateb SIPO
  • smlouvy o nájmu společných částí domu
  • smlouvy o nájmu nebytových prostor (včetně vyúčtování)

Vyúčtování služeb provádíme do konce měsíce dubna. Vratky přeplatků po uplynutí lhůty pro reklamace.

Minimálně 4x ročně předáváme kompletní přehledy hospodaření domů. V případě požadavku zajistíme i měsíční zasílání hospodaření včetně salda.

Kvalita těchto podkladů významně napomáhá získání případného investičního úvěru. V této oblasti jsme také partnerem pro úvěrující banku.